fredag 30. april 2010

Beintrening er nais!

Nå har jeg kjørt 2 uker med det nye treningsprogrammet og jeg liker det godt. Helt anderledes fra hva jeg har kjørt før. Volumet er fremdeles lavt, men jeg tenker å gå over til kroppsbygger oppsettet etter 8 uker. Da blir volumet økt betraktelig.

I dag var det beintrening og det betyr frontbøy. Siden det er uke 2 så betyr det treere. Siste settet med tre reps var ganske tungt, så blir spennende neste uke når jeg skal toppe med 1 repetisjon. Filmet andre volumsettet.



Slik trening gir disse resultatene!


6 kommentarer:

Kristine sa...

Imponerende ben på deg!

Stig sa...

Takk skal du ha Kristine. Jeg jobber hardt for å få de til å matche min beste kroppsdel, rumpen :D

Janne sa...

Kan du sende litt av beintrenings-motivasjonen nedover til det blide Sørland eller??? Her går det mest i spinning og powerwalks om dagen :)

Stig sa...

Spinning er jo OK for kaloriforbruk. Men Janne du vet jo at sprettrumpen kommer av knebøy, utfall og leg curls!

Janne sa...

Sprettrompe.....hmmmm....jobbe, jobbe :)

F.Flink sa...

Vil på det sterkeste anbefale deg å 'blåse ut' magen og presse brystet opp i frontbøy. Nå 'slipper du' korsryggen i bunnen, og det kommer til å gi deg vondt på sikt. Ut med magen, opp med brystet, og bak med hodet, og prøv alt du kan å unngå krumming i ryggen. Å ja, bra bein :-)