mandag 4. januar 2010

Year in review

Etter å ha lest Kristine Weber sin blogg så fikk jeg lyst til å lage et "året som er gått" innlegg. Jeg tar som regel formbilder hver måned, så da går det an å se hva som skjer og hva som må endres på.

Januar-Februar
Jeg hadde deffet meg ned til en photoshoot i November 2008 så formen var fremdelse upåklagelig. Egentlig så er det denne formen jeg ønsker å holde året rundt. Men det er tøft å spise så lite og kjøre så mye kardio hele tiden. Vekten i denne perioden var mellom 90kg og 92kg




Mars-April
I denne perioden dro jeg god nytte av "rebound" effekten som man får etter å ha skrapt av seg det meste fettet. Så her bygget jeg veldig bra, hadde et fantastisk trykk og rett og slett så massiv ut (i mine øyne ihvertfall). Vekten steg i denne perioden opp til 95kg på det meste.




Mai-Juni
Jeg holdt formen veldig bra i mai og juni og, selv om jeg ble tyngre og tyngre. På slutten av juni var jeg oppe i 100kg (som jeg hadde satt som maksvekt) og dermed reduserte jeg kaloriinntaket litt og la til mer kardio for å gå rolig ned igjen.




Juli-August
Følte meg litt bløt i kroppen i denne perioden. Litt mye væske og fett men jobbet hardt for å få det vekk så klarte å dra av meg 5kg i denne perioden. Så jeg endte på 95kg i slutten av august.




September-Oktober
Her begynte jeg å få tilbake den gode hardheten. Vektnedgangen ble reduser selvfølgelig og jeg endte opp på 93,5kg i denne perioden.




November-Desember
Her holdt jeg egentlig formen ganske så likt hele perioden. Jeg svingte på 93kg i vekt og hadde god framgang på treningen og var veldig fornøyd med det jeg så i speilet. 


 

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Fantastisk fantastisk alzå(= Virkelig imponerende med gutter som går i spagat... det er ikke dårlig nei....jøsses....:) Bra med fine romper ja...Keep up the good work:D

Anonym sa...

Skikkelig imponert over den spagaten altså!!

Stig sa...

Takk skal dere ha. Så spagaten er tingen altå? Jeg får bare fortsette å tøye da hehe.

Elizabeth sa...

Fantastisk utvikling på ryggen:)

Stig sa...

Takk skal du ha Elizabeth. Skikkelig rygg er alfa omega syns jeg. Alle trener biceps og bryst men viktige ting som bein og rygg er det for mange som overser.