torsdag 7. januar 2010

En kald natt!


Etter en lang dag med en knallhard beinøkt så stod jeg på badet i går og pusset tenna. Da plutselig alt av strøm forsvant. Etter å ha sjekket at det ikke var i min leilighet noe var galt, så hørte jeg med huseier og han opplyste meg om at det var en hovedsikring på en mast en eller annen plass som var gått an. Så det var ikke noe å gjøre med det.

Jeg bor i en gammel leilighet som krever litt for å holde varm, trekker både her og der. Den eneste varmekilden er strømovner, så jeg så for meg en kald natt. Jeg forskanset meg på soverommet og gjorde noe jeg aldri gjør, sov med klær på. Men i løpet av natten kom strømmen tilbake, og jeg våknet i dag morges naken!

Så det vil si at jeg kler av meg i søvne! Det er scary, lurer på hva annet jeg finner på uten at jeg vet det. Kanskje liksågreit at jeg bor alene og ikke i noe kollektiv hehe.

9 kommentarer:

Annbjørg sa...

Hahahaha! Egentlig like greit å våkne naken da...istedenfor gjennomsvett.

Opplevde faktisk det samme for noen netter siden, bortsett fra at jeg ikke strippet av meg ALT. :-D

Stig sa...

Ja du sier noe der, blir lett varm om natten så er sikkert derfor jeg kledde av meg.

Hm, du må jo fullføre det du begynner på. Kjipt å gi seg halveis hehe.

Cathrine sa...

Haha....typisk gutter,elsker å sove naken ja:) Å hva spiser du til frokost da? 1 pakke havregryn og en pakke egg,neida.... var ment som ett komplemang alzå..Sånn egentlig. Nice arms! Ja fuck janteloven,så vidt jeg har hørt om den. Fantes ikke sånt der jeg vokste opp,haha:D

Stig sa...

Hva er typisk gutter? Å sove naken? Det er jo helt naturlig det vel!

Jeg skulle ønske jeg kunne spise så mye hehe, men da blir jeg bare feit :D Spiser 250g kylling, 25g nøtter og salat. Ingen karbo på denne karen.

Cathrine sa...

Jøsses jeg spiste til og med nok med karb på dietten...er den forbrenninga mi da,hehe...
Naturlig,haha ikke her iverfall....Jeg sover ikke naken blir stressa av at det kan komme noen å banke på vinduet mitt om natta da...får ikke sove onkli naken jeg....:p

Stig sa...

Jeg karber bare etter trening, som er tre ganger i uken. Pluss jeg har min legendariske oppkarbing hver lørdag.

Du er redd noen skal banke på vinduet om du sover naken? Haha. Jeg må si det bryr meg ikke noe. Om noen vil se meg henslengt i sengen gjennom vinduet så gi for it. Kan ikke skjønne at det er noe å se på hehe. Jeg har jo ikke pump i musklene da :p

Cathrine sa...

Skjønne haha...mulig det er ori jeg er litt gammeldags på noen områder og litt stressa på noen områder. Men du seriøst,det var noe alvorlig galt med den bananen. Det er sant,du kunne prøvd selv...Aldri opplevd sånne vanskelige bananer før...haha:D

Stig sa...

Haha det er litt nedtur når man har møtt sin overmann og det viser seg å være en banan :D

Cathrine sa...

Kutt ut å mobb:p Bananen var syk,jeg mener det....Du hadde fått problemer selv! Siden jeg ikke er uskyldig som du sa.... så lar jeg jo ikke bananen ta overhånd....Det gjelder vel de fleste typer bananer...Hah;-)Og takk....
Det er litt mye nøtter,men du er jo dobbelt så stor som meg ca. så skjønner den:)