fredag 29. januar 2010

Nok en uke overstått

Denne uken har vært ganske så bra. Jeg fikk dusjen i orden, og den er fantastisk å stå i! Kanskje ikke all verdens plass, men et skikkelig dusjhode og rett og slett herlig. Jeg fikk den nye pcen min og alt fungerte som det skulle. Vel, bortsett fra routeren nextgentel sendte meg, den var crap. Så venter på en ny.

Treningen denne uken har vært suveren og. Økninger på hver økt, voldsom trykk og pump så rett og slett perfekt. Tok noen formbilder forrige søndag og. Formen er ganske så bra med tanke på vekten som nå nærmer seg 0,1 tonn, men det er på tide å skrelle av fett. Så etter morgendagens refeed blir det kalorikutt på meg. Skal bli veldig spennende å se hva jeg klarer å få til av form.

 


5 kommentarer:

Cathrine sa...

0,1 tonn ikke verst,hehe..
Ser bra ut ja!

Martine sa...

Syns formen ser bra ut jeg;-) Blir spennende å se når du kutter litt på kcal da..Kos deg med masse mat idag!

Stig sa...

Takk jenter. Ja det blir spennende å se hva jeg får til. Formen er bra med tanke på vekten, men den blir så mye bedre når den dypper under 10% kroppsfett :D

Fit mum sa...

Flott form! Er det oppkjøring mot sommeren, eller holder du jevn kost hele året? Synes jeg stadig ser snakk om refeed?!

Stig sa...

Takk Therese. Jeg holder dietten året rundt, men jeg har bestemt meg for å gå rundt litt tightere. Siden jeg allerede trener hele tiden, kjører kardio hele tiden og er på diett hele tiden, så kan jeg jo og gå rundt i den formen jeg selv ønsker hele tiden :D