lørdag 23. januar 2010

En ulykke kommer sjeldent alene

Så i dag kom han jeg leier hos med nytt dusjkabinett til meg. Det som stod her fra før var gammelt og sprutet vann i øst og vest. Det nye er flott men tungt så det krevdes litt arbeid å få det på plass. Men først måtte vi skru fra hverandre det gamle og lempe det.

Så etter et par timer med bæring, skruing og i det helet tatt så kunne vi endelig skru på vannet igjen. Dette var ikke en god ide, vannet kom ut alle plasser en der det skulle. Mest sannsynligvis har blandebatteriet blitt ødelagt av å stå ute i kulden. Så da ble det en god time med opptørking og øsing på badet.

Så nå sitter jeg uten dusj og uten vann. Forhåpentligvis får vi plugget vannledningene slik at jeg har vann i det minste. Gudene vet hva vi gjør med selve dusjen. Et batteri som det er nok ikke noe man lett fikser.

3 kommentarer:

Cathrine sa...

Så her innrømmer du altså at du er skitten? ;) Neida......heh

Kristine sa...

Hvordan går det med vannet?

Ville bra si at du har imponerende bra form! Stå på :)

Stig sa...

Jeg fikk dusjen igang i går! Så hadde min første dusj i den da, og det var heaven. Mye bedre en min forrige dusj.

Takk skal du ha. Jeg står på hele tiden.