onsdag 13. januar 2010

Ghost smell

Har du noengang gått og kjent en lukt som du ikke kan plassere? I dag så har jeg fått et viff av en lukt her og der. Jeg har lurt på hva i all verden det er. Den lukter litt søt og er ganske god. Hver gang lukten har kommet så har jeg sett meg rundt, for å se om det er noen andre her. Men nei, jeg er alene på jobb.

Jeg tok meg 5 minutter og luktet meg rundt i lokalet for å prøve å finne ut hvor lukten kom fra. Har jo vært kunder innom, kanskje de har lagt igjen noe klær eller lignende. Men nei, ingenting.

Så her nettopp så strakk jeg meg, og da kom lukten igjen! Da kom jeg på, jeg har jo kjøpt ny deodorant...

6 kommentarer:

Cathrine sa...

Haha...Digger humoristiske karer som deg=D

Martine sa...

He he,morroklumpen :-)

Håper alt er bra,og at du har fått en fin start på det nye året!

Camilla sa...

Haha, du ass :p

Anonym sa...

hahah XD.. du altså.. :)

-Kristina89

Morten sa...

humre humre...

Stig sa...

Cathrine: Så bra da. Viktig å le mye!

Martine: Her går det så det suser. Håper du har det bra og.

Camilla: Hvaaaaa? :D

Kristina: Hvaaaaaa? :P

Morten: Den var litt morsom da hehe.