tirsdag 3. november 2009

Tilbake til hverdagen

Da har jeg hatt meg en liten uke ferie på Knarvik. Det var rett og slett herlig! Sov til ti hver dag, var oppe til langt på natt. Tilbrakte MYE tid med brødrene mine, rett og slett perfekt ferie. Ble mye gaming og skitpreiking hehe. Men jeg trente som vanlig og spiste som vanlig. Ingenting forandret seg der. Vel, bortsett fra at morgenkardio ble gjort klokken 10 istedefor klokken 6 :D

Nå er det tilbake til gamle rutiner. Morgenkardio, jobb og trening. Var hardt å stå opp klokken 5.30 igjen på mandag, men kommer nok raskt inn i det.

I dag ble det og bestemt at jeg skal flytte. Har funnet en ny plass å bo og skal være inne der 1.desember. Jeg hater absolutt alt kavet med flytting! Pakking, vasking, adresse endring, internett oppkobling etc etc. Men den nye leiligheten blir nok bra. 40kvm i et eget uthus. Så ingen over, under eller ved siden av. Noe som blir fint da de som flytter inn over meg nå er et ungt par og det er veldig lytt her. Hadde blitt lei av å høre de humpe i vei rett over meg hver kveld hehe.

5 kommentarer:

Martine sa...

Gi det et par dager,så er du nok inne i morgenrutinene dine igjen :-)

Så det blir flytting på deg igjen ja.. Huff,mye av det i det siste har jeg forstått. Men det blir nok bra skal du se. Litt jobb,men så er man tilrette på nytt sted også :-)

Cathrine sa...

Så liten var den jo ikke da:) Flotte bein btw:)Flytte er stress og jobb,huff hater å flytte jeg.....

Stig sa...

Martine: Ja jeg kommer nok raskt inn i det. Flyttingen ser jeg ikke frem til. Spesiellt er utvaskingen kjip :D

Cathrine: Syns den var liten og fin jeg da hehe. Takk skal du ha, syns store bein er facinerende. Så prøver å få litt kjøtt på de. Helt enig, flytting er STRESS.

Cathrine sa...

Tusen takk du, ja tar gjerne en økt med deg. Men er nok du som blir den største av oss,hehe.....:)

Cathrine sa...

Takker....Du hadde nok oxo passet inn i det kostymet,haha. Nei tror heller det er din favorittfilm,du er jo gutt å så,haha;-)