fredag 23. oktober 2009

Bursdag og formbilder!

Jeg har BUIRSDAG! 31 år i dag, gammal mann jo :D Skal et par timer på jobb før jeg setter meg på toget hjemover til vestlandet. Har vært og tatt morgenkardio og fant ut at jeg skulle kjøre i gang noen formbilder da. Heiv til og med på meg poseringsbuksen hehe. Litt flat da jeg ikke har spist noe, men jeg er veldig fornøyd med formen og faktum at jeg nesten setter poseringene bra på første forsøk før syv om morgenen.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

4 kommentarer:

Therese sa...

jøss, så flott vidde i ryggen da!! For en form på en 13-års dag da!!

Cathrine sa...

Nice....:)og takk for hyggelig kommentar:) Gratulerer så mye med dagen Mr musckle:-D Ha en super dag!

Cathrine sa...

Ikke helt fått med meg ellers må jeg ha glemt det,men skal du konkurrere snart og når:) Blir stor du ser det ut til,eller større blir vel mer riktig!
Håper du har en fin fin bursdag 31 er ikke mye spørr du meg da. Ikke viss enn er mann, vet ikke hvor jeg har det fra.... men er vel det at det kanskje er flest unge jenter med eldre parner enn dem selv...Hyggelig for dere da og dere holder dere lengre yngre utsendemessig b.l.a Er bare min oppfatning da vel og merke. Ha en fortsatt fin dag!

Stig sa...

Therese: Takk skal du ha! Men 13 årsdag? Hrmf!

Cathrine: Takk for bursdagshilsingen! Jeg har ingen sceneplaner i nærmeste fremtid. Nå om dagen trener jeg bare for å forbedre fysikken og for å ha det gøy. Jeg vokser sakte men sikkert. Ting tar tid vettu.

Hehe nei 31 er ingen alder å bry seg med. Føler meg fremdeles som en tyveåring. Og ser bedre ut en jeg gjorde som tyveåring, så jeg har ingenting å klage på.

Hm, kjenner du noen yngre jenter du da? :D