torsdag 22. oktober 2009

Snart ferie!

FERIE! Skal ha meg en uke fri fra jobb fra om med i morgen :D Skal hjem til familien på vestlandet og slappe av. Ser frem til det! Bare det å slippe å stå opp klokken 05.30 hver morning er en drøm. Skal fremdeles trene både styrke og kardio, men kjører kardioen på mer normale tidspunkt. Dietten blir selvfølgelig fulgt og.

Så nå holder jeg på med pakking, det suger. Selv om det bare er en uke så lurer man alltid på om man har glemt noe. Nå er det ikke mye jeg ar med meg da. Treningstøy og utstyr, klær og noe xbox spill. Så det burde ikke være så komplisert. Tar toget hjemover så det er 8 timer med reising. Broderen kommer på toget i Hønefoss så jeg slipper å sitte på toget alene.

Jeg kommer til å trene på studioet hvor jeg jobbet før jeg flyttet til Tønsberg, Studio Nor. Det ligger på Knarvik hvor jeg er fra. Det er et veldig greit studio med Life Fitness utstyr og plenty med frivekter. Forhåpentligvis får jeg en økt eller to med treningspartneren min der. Ellers er det jo veldig høy å treffe på kompiser og kjente når man er hjemme. Men jeg kommer til å tilbringe mesteparten av tiden med brødrene mine. Bare preike skit, spille spill og slappe av. DA har man ferie :D

4 kommentarer:

pinglo sa...

God ferie :-D

Martine sa...

Gratulerer med dagen idag,og riktig god tur til Bergen! Kos deg masse,og nyt fridagene dine :-)
Stor klem

Stig sa...

Tusen takk jenter. Ser veeeeldig frem til ferien ja. Ikke mange timer igjen nå :D

Anonym sa...

kos deg masse i Knarvik og på Studio Nor :) litt misunnelig ;) kan du ikke godsnakke med de om at eg kan få trene der gratis ;) hahaha.. d e ganske så dyrt der synes eg.. men veldig bra der, og hyggelige folk :) kooos deg :) å ha en fin ferie :)
-Kristina