onsdag 18. november 2009

Stigs dametips

Jeg tenkte jeg skulle hjelpe dere mannfolk dere ute som har en dame som kanskje har lagt på seg et kilo eller ti for mye, og dere lurer på hvordan dere skal få fortalt henne at hun kanskje bør stramme seg opp litt, uten å såre henne. Dette er et vanskelig tema for mange, så det er viktig å gjøre det rett.

Det som er viktig her er å gjøre det så lett for henne som mulig å få denne beskjeden. Jeg vil anbefale at du begynner dagen med å servere henne frokost på sengen (siden hun fremover sikkert kommer til å nekte å spise frokost). Når hun er ferdig med å spise så overrasker du henne med å si at du har ordnet en dag på Spa for henne. Dette vil hun selvfølgelig være overlykkelig for, spesiellt siden du overrasker henne med det uten noe tilsynelatende grunn.

Når du henter henne fra Spaet så vil hun gløde og være avslappet, da slår du til med neste bombe. Fortell henne at nå skal dere å shoppe, slik at hun får kjøpt seg noen nye plagg. Dette vil medføre at hun nesten er i orgasmisk humør og vet sikkert ikke hvor hun skal gjøre av seg. Når dere ankommer butikkene så er det VELDIG viktig at du ikke oppfører deg som du er lei og at alt er hat. Du må virke veldig gira på hva som skjer, hjelpe, være tålmodig, smile og le.

Etterhvert vil hun begynne å prøve på forskjellige plagg, studere seg i speilet, snu seg hit og dit. Før hun spør deg; "Ser rumpen min stor ut i denne buksen?" Hvorpå du da svarer: "Du trenger ikke noen bukse for den effekten".

11 kommentarer:

Marthe sa...

hahaha =) Jeg kunne tenkt med den overraskelsesdelen i forkant der da =) Spa og frokost på senga.. =)

Stig sa...

Det er nå ingen som kan anklage deg for å ha feit ræv heller Marthe. Så du fortjener frokost på senga og spa.

Anonym sa...

åå, d hørtes såå koselig ut før den siste delen der.. den vil eg helst unngå ;)
-Kristina89

Martine sa...

Gode tips,helt til slutten ;-)
Vil ikke si den er noe sjakktrekk nei..

Stig sa...

Pfft hva snakker dere om, det er jo perfekt! Dere for bare passe på å holde dere stramme og fine så slipper dere å høre noe slikt fra mannfolkene deres.

Cathrine sa...

Haha....genialt! Litt teite spørsmål som det må man jo svare ærlig på da,men se ikke bort fra at det da kan bli en litt snurt frøken. Men hun har jo tross alt fått spa og shopping så, såååå snurt og furt kan hun jo ikke bli det kan jo ikke bli så ille da eller.....? Med mindre du har med dramadronninga selv å gjøre da...

Pinglo sa...

Det er ikke alle jenter som stiller slike spørsmål,nettopp fordi enkelte har skjønt at slike spørsmål går det faktisk ikke an å få et svar på uten å bli blodig fornærmet.

"Nei du er jo fin akkurat som du er"
- Å så du mener jeg er feit?

"Neida, rumpen din er kjempeliten den"
- Tror du jeg er blind? Jeg er jo feit!

"Rumpen din ser svær ut"
- Kaller du meg feit? Hvordan våger du?

:D :D :D

Cathrine sa...

Hyggelig:) Digget Stigs dametips ,har du flere tips på lur ? Venter i spenning,haha:)

Jannicke sa...

Haha, jeg ville i hvert fall heller foretrukket å bli dratt MED gutten på trening :)

Stig sa...

Cathrine: hehe vel jeg HÅPER jeg ikke ender opp med noe dramaqueen da. Men så håper jeg jo og at jeg finner en som ikke ligger på seg 10kg uten noe spesiell grunn :D

Pinglo: Shit, dere damer suuuuger. Kan jo ikke si noe uten at dere kan velge å ta det feil vei hehe.

Jannicke: Det er jo den beste måten. Dra med typen på trening, så blir begge tight!

Siden dametipset mitt falt slik i smak så må jeg passe på å komme med flere slike :D

Cathrine sa...

Ja se opp for sånne damer du,og fortsett med tipsa dine,haha:) JeG har nå sett filmen og overlevde,den var ikke så ille + at jeg sto i spiderkostyme blandt alle på t-banestasjonen i dag og ble filma....Følte meg veldig lur....jada:D