tirsdag 24. november 2009

Brev fra hemmelig beundrer

Jeg hadde en god beinøkt i dag etter jobb, så det var med litt skjelvne bein jeg gikk ut av bilen hjemme. Jeg gikk innom postkassen for å tømme den for dagens reklame da jeg så det. En liten hvit konvolutt med navnet mitt på. Riktignok var etternavnet min skrevet feil, men det har jeg vært med på før. Skriften var pen, så det var definitvt en dame som hadde skrevet det. Det var ingen frimerker på brevet, så det måtte ha blitt levert der personlig.

Med litt ekstra hopp i stegene mine så gikk jeg mot ingangsdøren og møtte samtidig på nabokatten. Tok meg tid til å kose litt med den før jeg måtte snike meg inn døren slik at den ikke skulle styrte inn også.

Vel inne så snudde og vendte jeg på brevet med litt skjelvne fingre. Mitt første hemmelig beundrer brev, dette var kjempe spennende. Jeg begynte å åpne konvolutten forsiktig slik at jeg ikke skulle ødlegge brevet inni. Da jeg drar det ut ser jeg en side tett med pen skrift. Jeg lukker øynene og drar et langt pust før jeg begynner å lese:

"Hei! Jeg har ringt på døren din uten å treffe noen hjemme. Vi prøver å oppmuntre folk til å undersøke Bibelen...."

Damnit!

8 kommentarer:

Cathrine sa...

Hahaha den var god:) Men stakkars deg da....Regner med det ikke skjedde i virkeligheten da.haha:D
Så Stig sonderer terenget etter damer,haha...;-) Jeg har nesten gitt opp det der,får jo bare problemer med mannfolka uanzt....Men da sier jeg bare synd for dem,hehe...:)Eller kanskje er det jeg som er for vanskelig å takle,med min stahet ,stolthet og sterke meninger så føler jeg meg ofte som en av gutta til tider....Jaja:)

Kristine sa...

:D
Stakkars Stig.. og stakkars katten som ikke får lov til å være med inn!!

Stig sa...

Cathrine: Jo det skjedde faktisk i går! Har da ikke SÅ god fantasi at jeg kan komme på en slik historie av meg selv :D

Seff titter jeg meg rundt etter damer. Single har da lov til det ;) Du har gitt opp mannfolk? Til fordel for damer da eller haha. Du er nok ikke noe mindre vanskelig en alle andre damer. Har aldri møtt en som er lett å ha med å gjøre :D

Kristine: Bra du syns synd på meg og da og ikke bare katten. Jeg kan jo ikke invitere inn alle kattene jeg møter. Da blir jeg jo tilslutt han gale kattemannen som bor borti gata!

Cathrine sa...

Nå skal du høre her stig.. ettersom du gjorde narr av bilde mitt!!!
Neida....så vanskelig er jeg ikke....hmmm nåja, tviler ennå litt på den historien.Men det får så være;)
Jaaa... trener alltid i høye hæler jeg,er ikke det vanlig da?
Sant det,nei ikke til fordel for damer,tror det er like problematisk på den fronten å ,haha... Så du har oxo hatt uflax med andre ord,det må jo finnes verfall en eller to som er litt annerledes enn de andre....Har iverfall håpet med meg der,haha...
Ja klart single gjør som de vil,er jo noen i forhold som gjør det å da det er mindre hyggelig....Nå skal jeg være vanskelig Stig.. det står jo ikke ne om det i den store lovboka til politiet eller...

Stig sa...

Syns det hørtes ut som en god ide å trene i høye hæler jeg! Er mange damer som ikke kan gå og stå skikkelig med de på seg på scenen. Så kanskje man blir mer stødig om man går med de hele tiden hehe.

Jeg er en snill gutt så jeg har aldri lest lovboken til politiet! Men det har du? Skummelt!

Anonym sa...

argh de som oppfant religion skulle vært.. ja .. :P synd d ikke va ett frierbrev eller noe da ;)
-Kristina89

Stig sa...

Haha frierbrev du. Det skulle tatt seg ut.

Anonym sa...

ja hadde ikke d vært kult ;) ?
-Kristina89