fredag 16. oktober 2009

Ukeslutt for en sliten gutt (rim!)

Da var det fredagskveld og HELG! Det er like godt hver uke. Dagen i dag begynte med et skikkelig drittvær. Storm, regn og jeg trodde jeg var hjemme i Bergen igjen. Men det løsnet litt utover dagen og det kom faktisk litt sol. Ja, jeg snakker om været, so what? :D

I morgen er det Nordisk mesterskap i Trondheim. Jeg blir ikke å dra så jeg skal sitte foran pcen og få med meg live webcasten. Den finner du på www.treningsforum.no Gleder meg veldig til å se hvordan det går med de norske. Da spesiellt Kristine Weber!

Hadde en suveren overkroppsøkt etter jobb. Alltid deilig når treningene gir deg en slik god følelse. Det var nesten tomt på gymmet, så jeg er visst en av de få som liker å få ut det siste av ukeenergien på gymmet på fredager. Tok et par bilder etter treningen. De ble tatt med iphonen så kvaliteten er deretter, men det viser jo formen. Og jeg må si de få soltimene jeg har tatt hjelper utrolig på muskelspillet.











Så slenger jeg på noen bilder av beina og siden jeg var så cocky i forrige innlegg og skrøt av at jeg faktisk trener bein hehe.

Ingen kommentarer: