onsdag 14. oktober 2009

Hump day!

I går var litt av en dag på jobb. Vi har jo byttet lokaler og da må jo alt som kan gå galt, gå galt. Først fikk vi ikke nett opp, det ble jobbet 6 timer med linjen før de fikk det til. Så skulle vi koble pcen opp, men den kom ikke på nett for fem øre. Etter mye om og men med dongel nett og greier så kjørte vi en gjenoppretting av den og da kom vi endelig på nett. Deretter var det 2.5 timer med fjernstyring av pcen for et program og så 5 timer med fjernstyring av et annet program. Gud bedr emeg for noe styr. Men NÅ fungerer alt, bank i bordet og kryss i taket.

I dag var det biceps og bein på plakaten. Bein er viktig! På gymmet hvor jeg trener så ser jeg utrolig sjeldent folk trene bein. Jeg vet ikke om de bare vil ha beach muskler eller hva greia er. Men det er jo ikke unormalt. Det er slik overalt. Mannfolka dumper beintrening og damene sitter jo i ja/nei maskinene i timesvis hehe.

Så trailer på den nye Stallone-filmen i dag og damn. Det kommer til å bli guttefilmen over alle guttefilmer. En enormt heftig liste med skuespillere i den. Bl.a Jason Statham, Jet Li, Mickey Rourke, Dolph Lundgren etc. Desverre er traileren fjernet fra youtube, men den kommer nok tilbake snart.

6 kommentarer:

Julie - trening og kosthold sa...

"ja-nei maskinene"!! haha, nå lo jeg godt :) aldri hørt så kult navn på dem før :)
Enig i at mange gutter er sløve med beina. Jeg syns det er en fordel at gutta har større lår enn meg selv!

Stig sa...

Syns ja/nei er bra navn jeg og :D Desverre trener damer mest nei maskinen :P

Syns selv store lår er heftig på menn ja. Er man kroppsbygger og man får det vanlige spørsmålet om å vise litt muskler. Så er det litt kult om man da drar ned buksen og gir folk hakeslipp. Pga beina altså ;)

Fit mum sa...

For en six pack!!!

Therese sa...

...og når jeg husker å logge meg av googlekontoen kommer også riktig referanse frem ;)

Stig sa...

Hehe takk Therese. Nesten like bra som din sist du stillte kanskje? ;)

Julie - trening og kosthold sa...

haha :D tror vi snakker samme språk:P
skulle foresten ønske jeg og kunne spise 4 av de middagene dine til dagen!!