mandag 12. oktober 2009

Nettproblemer

I dag begynte jeg som alltid med en god kardiøkt før jobb. Det er forferdelig å stå opp tidlig, men man føler seg utrolig godt etterpå. På jobb så gikk alt bra helt til jeg plutselig mistet nettforbindelsen. Ja nettleverandøren hadde fjernet tilkoblingen på det gamle lageret FØR de hadde koblet det til på det nye lageret. Å drive en nettbutikk uten nett er rimelig umulig. Så det kom en reperatør som skulle få i gang nett i våre nye lokaler. Men den gang ei, han fikk det ikke i gang for fem øre. Så nå sitter vi og håper at disse folkene skal få i gang nettet i morgen tidlig som de lovet.

Jeg gikk på trening for å få ut litt av denne frustrasjonen og fikk en knallbra økt. Når jeg kom hjem så var det bare å slappe av og vente på Clash Time på Eurosport. Det jeg ser på det er Wrestling! Jeg vet mange syns det er teit. Men jeg ser på det som dramaserie for menn hehe. Mange mannfolk i knallform som gjør imponerende ting i ringen og i tillegg klarer å få til noenlunde bra storyer rundt det. Det mest spennende i dag var at The Rock hadde en liten gjesteopptreden. Savner å se han wrestle, han var en helt unik wrestler. Både i stil og i opptreden. Som den kroppsbygger jeg er så syns jeg og det er kjipt å se han mye mindre i filmer han spiller om dagen. Selv om han var i knallform i The Game Plan.

1 kommentar:

Cathrine sa...

Wrestler var en kul film,har sett den:) Tok ikke lange tia å lage den isen men jeg skjønner at den ansre kan bli mer fristende.Men jeg er blitt frøken sunnhetsfrik her self nå så:)