søndag 11. oktober 2009

Elixir

Dagen i dag begynte med en fin kardiotur ute i noenlunde vær. Alltid fint å gå en tur dagen etter refeeden, da føler man seg alltid litt oppblåst. Etterpå så var det jobbing. Vi holder på å flytte Norkost.no sitt lager til nye lokaler. Tror det vil bli knallbra når det er ferdig.

Tok meg deretter en liten soltime på Brun & Blid. Er andre soltime nå i denne uken. Føler meg mye bedre med litt farge på kroppen. Men har dere hørt musikken de spiller på disse solariumene? Fyttikatta! Jeg pleier å høre på min egen musikk, men hadde ikke øretelefonene til Iphonen min med i dag.


NRK har et flott program som går hver søndag, det heter Elixir. Det er et program hvor syv av norges største idrettstjerner skal trene opp syv kjente personer i en idrettsgren. Kjetil André Aamodt og Finn Christian Jagge trener skuespillerne Trond Espen Seim og Henrik Mestad i alpint, mens golfstjernen Per Haugsrud skal sørge for at politiker og advokat Abid Raja blir god nok til å gå en hel golfmatch. Cecilia Brækhus skal drille skuespiller og programleder Henriette Bruusgaard i bokseringen og gjøre henne god nok til å gå en diplomkamp. Komiker Jonna Støme bestemmer seg for å gå VM på skøyter når han møter sin trener, Ådne Søndrål, mens radiofantomet Finn Bjelke overbeviser Ingrid Kristiansen om at det er et mål nok i seg selv å bare komme seg rundt Sognsvann.

Jeg syns dette programmet er veldig morsomt. Anbefaler det på det varmeste. Det er både morsomt og interessant å se hvordan helt utrente personer lærer og behersker nye bevegelser og utfordringer. Både trenerne og de trente har flotte personligheter så det oppstår mange småmorsomme episoder og kommentarer både her og der.

1 kommentar:

CaT sa...

*snufs* Får nok ikke med meg nordisk men du får heie ekstra på Norge for meg å! :)