lørdag 10. oktober 2009

Skal du på nordisk?

Lørdag og refeed i dag. Det betyr og at det er ukentlig måledag. Gikk ned 0,3kg så det er rimelig perfekt med tanke på målene. Jeg er litt spent på å se om vektnedgangen fortsetter nå som jeg har bil og ikke går frem og tilbake fra jobb hver dag. Bruker som regel ca 20-25 minutter hver vei når jeg går. Så utgjør litt i løpet av en uke.

10.Oktober
  • Vekt: 93,4kg
  • Midje: 84cm  
Neste helg er holdes Nordisk mesterskap i kroppsbygging og fitness i Trondheim. Jeg vurderer å ta turen opp der for å få det med meg. Er noen fantastiske utøvere som skal konkurrere der. Og det er ikke ofte man får sjansen til å se et slikt show. Men det er en lang reise fra Tønsberg til Trondheim, og man har jo mulighet til å se det live på nett såvidt jeg vet.

Fikk forsendelsen min fra Headsweats i går, den jeg nevnte i et tidligere innlegg. Veldig hurtig og smertefull levering, imponert. Er en fin tid å handle litt fra utlandet nå som kronen er så sterk. Så om dere har noen gode utlandske sider å handle fra så la meg høre!

5 kommentarer:

Cathrine sa...

Ja spisedagen er viktig:) Julestress neeeeeei. Kan dem ikke vente litt med det der:/ Jeg har altfor mange å fixe gaver til å har langt ifra bynt å tenke på det nå. Julemaskipan allerede? Ja som sagt dem starter tidlig med sånt i bytikkene og dekorere osv. Altfor tidlig.....

Martine sa...

Åh,det hørtes godt ut med julemarsipan,mmm! :-) Selv er jeg svak for juletiden,så for min del må den gjerne komme,he he..
Blir nok nordisk på meg altså,som du sier ikke hver dag man får muligheten til å se et slikt show! Dessuten har jeg familie i Tr.heim som det begynner å bli en stund siden sist jeg så.. To fluer i en smekk,tror det blir det :-) Men ikke sikker på reisemåte og slikt enda da,du får skyss eventuelt eller tenker du fly?

Stig sa...

Cathrine: Jeg er en slik person som ikke stresser med noe som helst. Så julehandel plager meg aldri. Får det gjort uansett.

Martine: Ja marsipan er godt! Men kan ikke spise mye av det hehe. Jeg har ikke bestemt meg for noe ang Nordisk. Fly hadde definitivt vært det mest behagelige. Men jeg vet ikke ennå.

Martine sa...

Nei,marsipan er ikke det beste å få i seg med tanke på næringsinnhold og slikt. Men en gang i blant når man skal kose seg litt ekstra ;-)
Sitter selv å vurderer fly,men ikke sikker..

Tov sa...

Gi en lyd om det blir Trondheim da. Nå til helga?