lørdag 17. oktober 2009

Spisedag!

Da er det lørdag og refeed. Som igjen betyr veiedag. Jeg nevnte forrige uke at jeg lurte på hvordan vektnedgangen kom til å bli nå som jeg har bil. Den har kanskje gjort litt utslag da det ikke ble noe vektnedgang denne uken. Men i mine øyne ser jeg skarpere ut, så det kan ha skjedd noe uten at vekten har gått ned.

17.oktober
  • Vekt: 93,4kg
  • Midje: 84cm 

Bodyfitness forebedømmingen er nå ferdig i Trondheim. Og jentene var kjempeflotte. Favoritten min Kristine Weber har jeg på palleplass så langt. Kanskje til og med på toppen! Nå er det bare å krysse fingrene og vente spent på finalen i kveld.

Jeg skal også slappe av med en dvd som jeg skaffeteg før helgen. Som jeg nevnte før så sa jeg at jeg liker Wrestling. Har fått takk i en 3 dvd spesial om The Rock. Så da kan jeg karbe i godstolen og bare slappe av :D

Planlegger en Sverigetur i morgen. Handle inn litt kylling og slikt. Kronen er så sterk nå at det er perfekt tidspunkt for en slik tur. Kanskje få kjøpt meg noe spennende konsttilskudd og.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du ikke skrive litt om hvordan du spiser i dag? :)

Stig sa...

Jeg kan godt lage et blogginnlegg om min nåværende diett. Skal få det opp i løpet av uken.