lørdag 3. oktober 2009

Pakket og klar



I morgen er det NM i kroppsbygging og fitness i Oslo, så jeg skal innover. Det begynner klokken 10 så jeg må tidlig opp. Maten er laget og klar så jeg slipper å gjøre det i morgen tidlig. Det blir 1kg kylling (med nøtter og salat) og 2 Pro-Blend proteinshaker (med rapsolje) jeg pakker med meg. Det er veldig lurt å ta med seg mat når man skal på slike konkurranser. Ellers blir man en av de som går rundt og blir helt ødelagt i magen av å spise proteinbarer og ferdigshaker hele dagen. Spesiellt nå som det holdes på en søndag, og det meste av butikker er stengt.

Var og spiste på McDonald’s tidligere i dag siden jeg var i sentrum og fikset håret. Første gang på aldri så lenge og det ga blandet smak. Prøvde McKylling som faktisk var veldig godt, men Big Mac derimot var nasty. Slik mat er ikke noe for meg, greit en gang i året eller noe hehe. Men ellers så syns jeg ikke noe særlig om det. Heller en god biff eller lasagne for meg skal jeg kose meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei!!
Takk for støtten.. hørte at du ropte ;) ...
Synd jeg ikke fikk noen uttelling da men...

Klem Marthe

Stig sa...

Du var kjempeflott på scenen. Utrolig leit at muskelmassen din blir sett på som negativt i den sammenhengen.

Klart jeg heiet på deg! Jeg syns du er flott.

Anonym sa...

Ntnå, tusen takk :)
Nå vet jeg ikke om det kun var muskelmassen som gjorde utslaget den veien, men... De hadde diskutert meg på dommermøtet, så jeg venter på å høre hva som ble sagt der...
Håper det kun var at jeg var for muskuløs da..
Håper jo at jeg hadde utsråling på scenen?!...

Klem Marthe

Stig sa...

Oj, de diskuterte deg på dommermøte? Når du får vite hva de snakket om så må du gi meg en lyd! Syns du var flott på scenen så kan ikke skjønne at det var noe annet en muskelmassen de trakk deg for.