lørdag 3. oktober 2009

Opp å stå

Lørdag og karbdag i dag! Det betyr og at jeg måler midjen og veier meg. Var gått ned 1cm rundt midjen og noen hundre gram på vekten. Så fornøyd med den.

03.Oktober
  • Vekt: 93,7kg
  • Midje: 84cm
I går kveld var det tvtitting delux. Først var det en ny episode av Heroe på Nrk3, og så var det første episode av True Blood. Heroes digger jeg, så den var en sure thing. True Blood hadde jeg hørt blandede meninger om. Alt fra "den beste serien noensinne" til "dameserie". Men etter 30 minutter av første episode så hadde de allerede vist en som fikk en håndjobb, en som ble slikket, en som ble tatt bakfra og en som hadde sex med en vampyr. Jeg ser mye rart på tv, men her ble selv jeg litt stunned.

Slik jeg skjønte det så er premisset i True Blood at japanerne har utviklet kunstig blod, noe som vampyrer kan leve på. Av den grunn så har vampyrene gjort seg til kjenne, slik at alle vet de finnes. Man kan visst og bli høy på vampyrblod, så folk tapper og dreper blod fra vampyrer for å selge det. Rimelig sprø greier, men vi får se hva neste episode bringer.

I dag skal det være visning her i huset, så da må jeg stikke ut. Misliker å gjøre for mye på karbdagen min, men men. Tenker jeg jeg skal få klippet meg og kanskje ta et cheat meal på en eller annen fastfood plass. Har ikke sist slikt på årevis. Kanskje noe McDonalds eller hva jeg kan finne nede i sentrrum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denne serien har jeg ikke fått med meg.Må si det hørtes litt spesielt ut,men jeg liker mye forskjellig så kanskje jeg skal prøve å se det engang :-)
Kos deg med oppkarbing idag,så får du lade batteriene til morgendagens heiing.. Ses på sentrum scene,klem .

Stig sa...

Ja den var definitivt spesiell. Hadde ikke akkurat forventet sååå sex-fokus. Men nå er jo vampyrisme ofte forbundet med sex. Vi får se om det fortsetter på samme måte eller om det bare var for å sjokkere litt i første episode.

Oppkarbingen er i full gang, godt som bare det. Blir gøy i morgen, men en laaaang dag.

Anonym sa...

Det blir bare mer og mer sex-fokusert i media nå syns jeg.

Ja,det blir en veldig lang dag.Du skal ha med deg hele showet du også altså? Ser det er mange som bare skal på finalen,men blir fra 10:00 på meg :-)

Stig sa...

Sex fokus bryr meg ikke. Men jeg var bare ikke forberedt på det i denne serien.

Ja planen er å få med meg alt. Forebedømmingen er for meg viktigere en finalen.