fredag 2. oktober 2009

Det er FREDAG!

Fredagen er her med et flott vær! Startet dagen som vanlig med morgenkardio, men i dag var treningspartneren med så da fikk jeg gjort den innendørs heldigvis. Litt mer behagelig å bruke crosstrainer etc inne når det er kaldt ute. Det er fremdeles ugudelig tidlig å tråkke avgårde klokken 06.00 om morgenen. Men er blitt såpass vant med det nå at det går fint.

I dag er det overkropp som står på programmet. Bryst/skuldre/triceps og rygg. Alltid fint å avslutte en uke med en slik økt. Neste uke er det beina som blir trent to ganger. Ikke like digg, men store lår er digg, så da må det stå til. Kvelden blir tilbragt foran tv da NRK3 har en fin lineup ser jeg. Heroes og True Blood. Den sistnevnte er jeg spent på da jeg har hørt mye om den, både bra og dårlig.

Shoppet litt på nett i går, da spesifikt luer og hatter. Siden jeg handlet fra var http://www.headsweats.com/ de har mange varianter av både capser, beanier etc. Jeg liker å både trene i slikt og så liker jeg å holde hodet varmt ellers nå i kulden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan tenke med d e kjempe kaldt å gå ute kl 6 om morningen :O eg gikk kl 9 i dag, å hold virkelig på å fyrse meg ihjel ;) så da e det nok godt å heller gå innendør :) hvor lange går du egentlig ?=)
-Kristina

Stig sa...

Ja det begynner virkelig å bli kaldt om morgenen nå. Får holde meg innendørs når det er mulig.

Jeg går i en halvtime hver morgen. Siden jeg bare jobber for å tighte litt rolig opp. Hadde det vært konkurranseforberedelser så hadde jeg nok kjørt litt mer.