torsdag 1. oktober 2009

Oktober allerede?



Når jeg var halveis gjennom kardioløypen min i dag så traff jeg på en liten kattepus som gikk midt i gangfeltet og holdt på å bli kjørt ned av syklister. Jeg tok den vekk fra veien slik at den ikke ble påkjørt og den begynte å følge etter meg. Jeg vet ikke om den var gått seg vill eller noe men den var utrolig vennlig. Når jeg nesten var hjemme så gikk jeg forbi en dame og da fulgte katten etter henne istedet. Jeg tenkte å mate den noe tunfisk og se om noen hadde mistet den, men siden den stakk så antar jeg at den fant veien hjem igjen.


Kjenner jeg er fin og støl i lårene i dag. Så jeg må ha gjort noe riktig på trening i går. Styrken er veldig bra med tanke på at det er første treningsuke etter cruisingen. Regner med å blaste i 8-10 uker nå før jeg tar ny uke cruising og så vurderer jeg å bytte program til litt mer reps.

Ingen kommentarer: