onsdag 30. september 2009

Snart helg?

I dag fikk jeg telefon fra megleren som står for salget av huset, og de skal ha visning på lørdag. Så da er jeg nok et steg nærmere å vite om jeg har en plass å bo eller om jeg må flytte. Er mindre behagelig å gå i slik uvisshet, men hva skal man gjøre. Ser meg litt rundt etter leiligheter og slikt, men så langt har jeg ikke funnet noe. Samtidig så er jeg på en liten følelsesmessig berg og dalbane om dagen, så dagene er litt rare.

Var NOK en kald morgen når jeg gikk ut på kardio i dag, faktisk hele -2 grader. Tror jeg må vinne i lotto og flytte til en varmere plass! Men det ble jo en fin dag med sol og blå himmel da, så det hjelper jo litt på.

I kveld er det trening igjen, biceps og bein! Jeg er en høy kar men pga mange år med hard beintrening så har jeg klart å bygge frem et par respektable lår. Men jeg føler at det fremdeles trengs mer masse på spesiellt legger og hamstring. Så må bare fortsette å stå på så kommer det nok til slutt.

Ingen kommentarer: