tirsdag 29. september 2009

Minusgrader allerede?


Fikk en kjølig overraskelse når jeg skulle på kardio i dag. Det var-1 grad ute! Det er alt for tidlig på året til å se kuldegrader i Tønsberg. Håper at vi slipper enda en fæl vinter som vi hadde i fjor. Masse snø og kaldt som fy, nei takk!

Begynte på den nye boken til Dan Brown her om dagen - The Lost Symbol. Jeg har likt alle de andre bøkene hans så forventer mye av denne. Dette er nok en bok i serien om Robert Langdon og denne gangen er det frimurerene som får gjennomgå. Jeg leser forøvrig ikke boken, men har den som audiobok. Jeg liker den måten å få med meg bøker på. Da kan jeg høre på den mens jeg kjører kardio, mens jeg jobber, gjør husarbeid etc.


I går var første treningsøkt etter endt cruise, og det gikk veldig bra. Som regel har jeg et lite dropp i styrke etter en rolig treningsuke, men denne gangen hadde styrken holdt seg 100%. Måtte trene alene så intensiteten var betraktelig høyere en når jeg har treningspartner. Jeg har mer flyt mellom sett og øvelser når jeg er alene. Men jeg er og mer sårbar for skader og lignende. Spesiellt med pressøvelse og øvelser over hodet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott rygg på deg,du er i bra form! Jeg fikk også ett sjokk idag da jeg stod opp,brr iskaldt ute nå. Bare å finne frem vinterklær;-)

Stig sa...

Takk Martine :) Var enda kaldere i dag morges, så jeg er ikke fornøyd! Heldigvis er det i det minste sol og blå himmel.