mandag 28. september 2009

Ny uke med nye muligheter!

Ja det er en klisje i know, men hva gjør man når fantasien ikke er helt den beste :D

Har hatt en rolig og fin helg. Fikk med meg Stavanger Open på lørdag og så min gode venninne Kristine Weber som vant den høye bodyfitnessklassen og fikk andre i overallen. Gratulerer til henne! Hun var utrolig flott, strålende vakker som alltid. Håper hun fortsetter å konkurrere i mange mange år videre. For hun er for meg hva bodyfitness skal være. Lynende intelligent dame med et fornuftig og sunt syn på både trening og kosthold. Sjekk bloggen hennes så skjønner dere hva jeg mener.

Det første jeg gjorde når jeg våknet på søndag var å sjekke Mr Olympia resultatene. Og til min glede så VANT Jay Cutler!! Etterfulgt av en litt overraskende Branch Warren og Dexter Jackson på tredjen. Cutler så helt insane ut så det var vel fortjent. Brukte noen timer av dagen på å se finalen. Og det var litt av et show! Samtidig som topp 3 kom i form så var det mange som skuffa. Kai Greene var hypet veldig opp men klarte ikke å finne 100% formen. Dennis Wolf kom ikke i topp 10 engang. Så var mye som skjedde.

Avsluttet helgen med en liten skuffelse som gjør at jeg må forandre litt på NM planene mine til helgen. Får se hva jeg finner ut der. Har veldig lyst å få det med meg. Men det begynner tidlig og er nok ferdig seint. Og siden det er på en søndag i Oslo så gjør det saker litt vanskelig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håper det ordner seg med NM,slik at du får vært med i salen og heie frem Kristine til topps! :-)

Stig sa...

Ja jeg regner med det ordner seg. Jeg må bare opp grytidlig på sødnag for å ta toget til oslo hehe.

Anonym sa...

Det er bra,har ikke helt fått med meg når det starter jeg. Er det 10:00 i år? Skal nok selv tøffe inn med toget,men nå tar det en god del mindre tid enn din reise da..Maks 15min ;-)