lørdag 26. september 2009

Lørdag deilige lørdag

I dag er det refeed! Dvs høykarb dag. Da spiser jeg meg god og mett på karbohydrater. Kilder jeg bruker til dette er:

  • Bran flakes
  • Pasta
  • Riskaker
  • Smågodt
  • Burgerbrød
  • Pizza (oh yeah)
  • Litt Ben&Jerry
  • Alpen bars

Prøver å få i meg rundt 1000g karbo på tilsammen 5 måltider. Avslutter dagen med 2 måltid uten karbo. Grunnen til en slik dag er for å få opp Leptinnivået igjen etter 6 dager med lite karbo.


Forventet å bruke helgen på å spille HALO  3- ODST som hadde release i går. Har forhåndsbestillt det fra www.dvdhuset.no for en god stund siden. Men det har ennå ikke kommet i posten, så er rimelig skuffa der.

Nå er det snart klart for Stavanger Open. Dere som ikke har tatt turen kan følge meg på live webcast HER!

Ingen kommentarer: