fredag 25. september 2009

Uvanlig møte

Startet dagen med kardioøkt ute da treningspartneren min ditchet meg hehe. Når jeg var gått noen meter så hoppet det plutselig et dådyr ut i veien rett foran meg. Desverre var jeg ikke rask nok til å ta frem mobilen og klikke av et bilde hehe. På kvelden hadde jeg ukens siste cruisingsøkt. Så neste uke blir det full fart igjen.

I kveld tenkte jeg å kose meg med nyeste episode av Fringe. For dere som ikke har sett den serien så anbefaler jeg den på det sterkeste. Det er en science fiction serie som X-files, bare med mer X! Sesong 2 har akkurat begynt og den virker like bra som sesong 1!

2 kommentarer:

Queen of wow sa...

Det er slemt å skylle på andre for at man ikke "gidde" å ha seg ut om morgenen i 20 minus.
Ps: dette er "ikke" diktert av treningspartneren din.... ;)
skjerpe seg nå stigebassen, ellers tar jeg hevn i wow ;)

Stig sa...

Skylle? Kan ikke huske jeg skrev noe om klesvask i innlegget. Jeg gadd jo å gå ut, fordi jeg er awesome!

Og du må nok oppgradere gearet ditt skal du ha sjangs i havet å ta meg i WoW. Skal ganke deg tilbake til steinalderen.