torsdag 24. september 2009

Ukjente i leiligheten

Så i dag skal megler og fotograf være i leiligheten min mens jeg er på jobb for å ta bilder. Jeg syns det er litt ekkelt å ha folk traskende der jeg bor når jeg ikke er hjemme. Jeg har ryddet og vasket så det skal nok gå bra. Men ser ikke frem til å måtte ha det 100% hele tiden pga visninger og slikt dill.


Til helgen er det Mr.Olympia i Las Vegas. Skulle mer en gjerne ha vært der og fått med meg showet, men desverre så blir jeg værende i Norge hehe. Årests kunkurranse er den mest spennende og åpne siden slutten på 90-tallet. Det er rett og slett helt umulig å si sikkert hver som kommer til å vinne. Her er en liste over årets påmeldte:

Abiad, Fouad Canada
Alves, Troy USA
Anthony, Melvin USA
Badell, Gustavo USA
Centopani, Evan USA
Charles, Darrem Trinidad
Cutler, Jay USA
Elmoussawi, Moe New Zealand
Freeman, Toney USA
Greene, Kai USA
Haidar, Ahmad Lebanon
Heath, Phil USA
Jackson, Dexter USA
James, Dennis Germany
Kefalianos, Michael Australia
Kjellstrom, Martin Sweden
Martinez, Victor Dominican Republic
Pakulski, Ben Canada
Rockel, Ronny Germany
Ruhl, Markus Germany
Samuel, Silvio Spain
Stubbs, Joel Bahamas
Warren, Branch USA
Wilmore, Bill USA
Wolf, Dennis Germany
Yamagishi, Hidetada Japan

Når det gjelder mitt valg til topp 6 så må det bli noe slikt.

1. Jay Cutler
2. Kai Green
3. Phil Heath
4. Dexter Jackson
5. Victor Martinez
6. Dennis Wolf

Men dette blir utrolig spennende!

Om du ønsker å få med deg konkurransen så kan du se live webcast på bodybuilding.com om du følger denne linken: http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2009olympia/webcast/2009olympia.html

Ingen kommentarer: