mandag 5. oktober 2009

Ny uke med nye muligheter?

Da var mandagen her igjen og jeg ser tilbake på en helg full av gode minner. Søndagen ble tilbragt på sentrum scene hvor NM i Kroppsbygging og fitness foregikk. Jeg var der slik at jeg fikk med meg forebedømmingen og finalen, så det ble en lang dag men absolutt verdt det. En av de fine tingene me slike konkurranser er at man treffer på så mange kjente fjes. Så jeg vil hilse til Arne, Christian, Eivind, Martine, Marit, Knut, Kiristine og Kristina. Håper jeg ikke glemte noen nå :D

I dag var det tilbake til dagliglivet. Morgenkardio på Pro Gym, så på jobb og så blir det tilbake på Pro Gym etter jobben for litt biceps og beintrening. Når jeg gikk på jobb så traff jeg på samme kattepus som jeg traff på forrige uke når jeg gikk kardio. Denne gang måtte jeg hindre at den ble overkjørt av bussen. Mer kosete katt har jeg aldri vært borti.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis d va meg Kristina du siktet til så ; takk for det :) hyggelig å treffe deg også :) godt å treffe andre bergensere iblant ;)
-Kristina89

Stig sa...

Hehe ja det var deg Kristina. Man føler seg alltid litt mer hjemme når man hører andre bergensere :D

Anonym sa...

så sant så sant :) blir litt mye øtlands på slike steder xD

Anonym sa...

østlandsk skulle d stå ;)