tirsdag 6. oktober 2009

Kald morgen

I dag var det som vanlig opp og ut på kardio, dvs inn på Pro Gym. Men det var -2 grader ute, så det var ikke noe særlig! Men våknet nå opp av det kan man si. Så måtte jeg raske meg hjem å steke kyllingen min. Den tinte seg ikke til jeg skulle i seng i går, så da måtte den stekes i dag. Steker 2kg om gangen, da har jeg for 2 dager. Er det noen andre som tilbreder maten sin i forveien?

Fant i går ut at huset jeg bor i står som SOLGT på finn.no nå. Veldig rart da jeg ikke har hørt noe fra huseier, og siden visningen var på Lørdag. Jeg trodde det var lover og regler ang budrunder og slikt. Siden jeg er blitt lovt å få vite alt før det skjer så er det og litt rart at jeg ikke har hørt noe. Må jo vite om jeg skal leite etter ny plass å bo eller om jeg fremdeles kan leie her.

Ingen kommentarer: