torsdag 8. oktober 2009

Bokormen

For de som følger med på flyttedilemmaet mitt så har jeg fått en oppdatering. Huset jeg bor i ER solgt. Men de nye eierne ønsker visst å ha meg som leieboer. Jeg har ikke snakket med de selv, så aner ikke hva husleie de tenker å ha. Det er visstnok et par det er snakk om. Lurer på om jeg skal fortelle de hvor lytt det er her. Og at soverommet deres er rett over mitt hehe.

Da har jeg lest igjennom (hørt på audiobook egentlig, men samme kan det være) The Lost Symbol av Dan Brown. Likte hovedhistorien veldig god, bad guyen var veldig bra gjennomført og man fikk et par overraskelser både her og der. Selve hovedtema om frimurerne og hemmeligheten de skjuler virket litt mer søkt en noen av de forrige bøkene sitt plott. Men jeg koste nå meg med boken allikavel. Nå ser jeg etter en ny bok. Noen som har noen forslag?

Fikk firmabil tidligere i uken så nå er jeg plutselig blitt veldig mye mer mobil! Så da håper jeg å kunne reise litt rundt å teste noen nye treningstudioer av og til. Alltid litt gøy å trene på en plass man ikke kjenner noen. Blir litt anonym og får teste ut litt anderledes utstyr.

På NM i helgen som var fikk jeg et kompliment i form av at ei ikke kunne tro at jeg var 30 år. Det er jo fint å høre tror jeg. Om det ikke betyr at jeg ser ut som en barnerumpe da :D

9 kommentarer:

Pinglo sa...

Bad Science
A short history of nearly everything
Gang Leader For a Day
Only a theory
A Blank Slate (Steve Pimkin)

Hilsen popvit-nerd :D

Stig sa...

Takk for forslagene! Skal se om jeg finner noen av de på lydbok. Har litt lyst å lese alle de religiøse verkene (bibelen, koranen etc.) Rett og slett av nysgjerrighet og ønske om å forstå de forskjellige religionene litt.

Leste bibelen for mange mange år siden. Men hadde vært interessant å lese den på nytt.

Cathrine sa...

Ja han fotografen var bare helt genial:)hehe

Therese F Mathisen sa...

Og hva går så jobben ut på da? Med firmabil og greier ,mener jeg!

Stig sa...

Therese da! Jeg jobber jo på www.norkost.no Det vet du vel da?

Arnegutten =) sa...

du ser ut som du er 37. og det var det hu mente.
anyways, bra med bil. så kan du endelig få gleden av å trent med meg :))

Stig sa...

37? Er da ikke jeg som har mistet alt håret på hodet allerede! Ja kanskje jeg bør komme og vise deg hvordan man skal trene for å få litt lår :D

Therese F Mathisen sa...

Nååååh, det visst jeg jo i grunn. Fikk bare et inntrykk av at du kanskje var "Mystery Trainer" i Training People pga koblingen din mellom firmabil og trening i div gym... ;)

Stig sa...

Hehe mystery trainer kunne vært gøy. Men jeg holder jo meg langt vekke fra spinning og aerobic. Så jeg vet ikke hvor nyttig en mystery trainer som bare pumper er :D