mandag 19. mai 2008

Solskinn og regnvær





I dag våknet jeg til fin sol! Jeg er absolutt et sommermenneske. Sol og fint vær gjør dagene mye bedre. Etter jobb var ute og gikk kardioturen min på 45 minutter. Jeg har alltid før kjørt kardio før frokost. Men i år tenker jeg å prøve å kjøre den etter jobb istedet. Se om det har noe å si i det hele tatt. Er mange som nå mener at det ikke har det. Jeg kjører og kardio etter hver styrkeøkt. Noe jeg syns fungerer veldig bra. Var veldig fint ute i dag, så jeg tok et par bilder.
Men jeg fikk desverre en veldig dårlig nyhet i løpet av dagen og. Bestefaren min sovnet inn natt til i dag. Det kom ikke som noen overraskelse, men er selvfølgelig utrolig trist. Han falt om for en 15 år siden med hjerneslag. Og har siden da ikke hatt kontroll på hvor han er alltid og hvem folk er. Er trist å snakke med bestefaren sin og se i øynene hans at han ikke vet hvem jeg er :( Men jeg har jo vært heldig, jeg har ikke mistet mange som har vært nær meg i løpet av livet. Men nå som jeg er blitt voksen, så vil jo det desverre skje at jeg etterhvert vil miste fler. Vanskelig å vite hvordan man reagerer på slikt. En arbeidskollega av meg omkom i en helikopterulykke for et par år siden. Det var den første gang jeg var i begravelse. Jeg liker å tro jeg er en stor og sterk mann som ikke lar noe påvirke meg. Men da jeg satt i kirken og hørte på talene så var det vanskelig å ha kontroll på tårekanaler og det som er. Så inners inne er jeg nok en veldig myk mann.

2 kommentarer:

Kriweb sa...

Så trist å høre Stig.
Stor klem

Stig sa...

Takk Kristine.