søndag 18. mai 2008

Dagen etter dagen

Da er deg dagen etter dagen hvor norges befolkning har prøvd å fortære sin egen vekt i pølser og is hehe. Jeg klarte å styre unna pølsene, men jeg hadde meg en liten kopp med Haagan Dazs - Cookies And Cream. Nam nam, det er snop det! Men spiste bare en liiiten kopp altså :D

Hadde oppkarbingsdag i går. Dvs at jeg spiser så mye karbohydrater jeg klarer, i tillegg til proteinene mine. Og forsøker å spise minst mulig fett da insulin responsen er rimelig høy på den dagen. Har en slik dag i uken, og den faller alltid på lørdagene. Jeg skal ikke telle karboen den dagen, men kontrollfreak som jeg er, så blir det til at jeg alltid har en viss oversikt. Og i går ble det over 600g, så fornøyd med den. Hadde en veldig god pump i armene av all karboen før jeg gikk til sengs og.
Treningsøkten i dag bestod av overkropp (Bryst/skuldre/triceps/rygg) og 45 minutter kardio på crosstrainer. Fint å trene på søndager, er nesten aldri noen andre på studioet da. Men i dag var et par av Tønsbergs store gutter der Bjørn Vestrum Olsson og Knut Øines. Dette er et par svære mannfolk altså! Jeg føler meg som en liten smågutt når jeg går og trakker mellom disse hehe. Men veldig hyggelige personer, og en fantastisk motivasjon og se slike trene. Jeg fikk ihvertfall en god økt ut av det, og endte som alltid opp med gjennomvåte klær av svette.

Ingen kommentarer: