lørdag 17. mai 2008

Jomfruinnlegg

Da har jeg kastet meg på bloggbølgen. Ikke at jeg har så utrolig mye opplysende å komme med hehe. Men etter å ha lest en del blogger så virker det som en fin måte å få skrevet ned tankene sine. Pluss at gudene vet jeg kan trenge all hjelp jeg kan få til å skrive bedre.

I dag er det 17.Mai, hurra. Jeg kan ikke påstå at jeg gjør noe særlig ut av det. Har en høykarb dag i dag, så jeg har mer en nok med å spise pastaen min. Og når man ser på været her i Vestfold så er det ikke så utrolig fristende å gå utendørs.





En ting jeg har tenkt på de siste ukene er, hvor vanskelig skal det egentlig være å få tak i frossen kylling om dagen? Jeg pleier å kjøpe disse 2kg posene med frossen kyllingfilet. Veldig greie, ok pris og god smak på kyllingen. Men nå har jeg ikke klart å finne de på butikker på flere uker. Heldigvis hadde jeg fyllt fryseren med de, men i går ble det tomt. Endte opp med å reise rundt på alt av butikker, men uten hell. Er det kyllingkrise i verden? Eller er bare flere begynt å spise kylling? Endte til slutt opp med frosne 5 pakninger fra den stolte hane.



Appropo (skrives det slik?) matbutikker og handling. Folk er søren meg helt sprø når butikkene blir stengt en dag. 16.mai var ikke noe unntak. Det var tjukt med folk overalt, og alle hadde fulle handlevogner. Er det virkelig så kritisk med EN dag ekstra uten handling at man må handle inn nok mat til en måned fremover? Morsomts var det når ølsalget stoppet klokken 18. Folk gikk berserk, de trodde visst det var klokken 20 den ble stengt, siden det var 16.mai. Jaja, greit å være avholds i slike øyeblikk :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mr. Muskel i flere kanaler jo! Det skrivres apropos :)

Trist med bestefaren din - kjenner til hvordan det er når besteforeldre forsvinner i mange år før de egentlig dør.

Stig sa...

Første kommentar i bloggen min og jeg lærer å skrive et ord riktig. Hvem sier at man ikke kan lære noe nytt hver dag!

Takk skal du ha. Ja det er absolutt trist. Men jeg velger å tro at det kanskje var for det beste etterhvert. Han hadde ikke noe særlig verdig liv den siste tiden. Syk og gammel er ikke noe god kombinasjon.