tirsdag 20. mai 2008

En dag i mai




Våknet til sol og flott vær i dag morges. Når jeg tuslet til jobb så la jeg merke til denne lille krabaten. Han var så fin at jeg måtte ta et bilde. Katter er definitvt beste kjæledyr. Må skaffe meg en slik en eller annen dag.

Ellers så har det vært en rolig dag, jobb og så trening. Trente biceps og bein i dag. Fin økt på 45 minutter etterfulgt av 45 minutter kardio. Fikk tatt meg skikkelig ut, og hadde veldig bra framgang på alt.
Nå om dagen er jeg på kaloriunderskudd. Jeg prøver å komme meg i form til NM i oktober. Stilte for første gang i 2006. Da i Classic Bodybuilding +178cm. Jeg er 189cm, og stilte da på 86,7kg (kveldsveiing). Jeg ble da litt liten på scenen, så har siden da prøvd å legge på meg solid med muskelmasse. Jeg har bulket veldig hardt, noe som gjorde at jeg hadde en maksvekt på 120kg om kvelden en periode hehe. Dette var med vilje, da jeg rett og slett ville prøve en superbulk, se hva jeg kunne få ut av det. Gøy som det var å bli råsterk, så kommer jeg ikke til å prøve dette igjen. Etter endt deff kommer jeg til å sitte 100kg som maksvekt. Og forhåpentligvis ligge meg på en 4-5kg under det. Da bør jeg se ganske ok ut, og føle meg lettere og sunnere.
Forhåpningene i år er å ha lagt på meg en 2-4kg med muskelmasse. Kanskje veiie nærmere 90kg på en kveldsinnveiing. Men det er umulig å si før man er kommet i form. Er 105-106kg på morgenen nå. Så det er over 15kg som skal vekk før formen blir som på bildet her. Men det skal nok gå bra. Jeg føler meg større, men hvem vet. Jeg løfter i det minste tyngre vekter en noensinne. Så foreløpig så virker det som alt går som det skal.

Ingen kommentarer: