onsdag 21. mai 2008

Smøre meg inn

Nok en flott dag i Tønsberg. Nærmer seg sommeren med stormskritt virker det som. I fjor så klaget alle Vestfold folk på at det var en elendig sommer...Jeg syns den var flott, veldig varmt. Regnet litt ,men vestlending som jeg er så la jeg ikke mye merke til det gitt hehe. Var bare på stranden en gang i fjor. Bulka som jeg var, så følte jeg meg som en strandet hval der jeg lå. Blir gjerne litt mer i år, da jeg kommer til å være i bedre forfatning.

Surfet litt for å finne en topical burner som jeg vil prøve på slutten av deffen i år. Og fant til slutt en webshop som sender til norge. The AF-Store selger Yohimburn ES som er en topical burner. Dvs at man smører den på områder man ønsker å fjerne fett. Bruke den på sta områder som ikke reagerer like mye som andre. Da jeg deffet ned i 2006 så hang det litt rundt navlen og i det området. Tenkte å gi dette et forsøk. Så nå må jeg bare finne ut om topical produkter kommer inn under 3 månedersregelen. Eller om det ikke går innunder noen regler.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm - fungerer virkelig sånt? Hvis det gjør det får du si ifra ;)

Forøvrig: Smaskens mage :P

Stig sa...

Jeg prøvde dette for en del år tilbake. Jeg fikk bra resultater da, men gikk aldri så lavt på fettprosenten som når man skal stille. Leser man rundt på nettet så får det utrolig mye ros. Så jeg tror det fungerer ganske så bra.

Takk for komplimentet. Forhåpentligvis har jeg den magen igjen om en 10-15kg hehe.