onsdag 10. februar 2010

Fitnessmessen

Det er jo fitnessmessen til helgen og jeg har tenkt meg en tur bort der og titte så jeg klikket på "deltar" på facebook eventen. Vel i dag fikk jeg en melding fra en NKF representant som sa at jeg burde melde meg på NKF sin konkurranse som de holder på messen. Jeg skjønner det slik at det er AF styrkemomentene etter de nye reglene.

Jeg vet ikke om den meldingen blir sendt til alle men det var litt kult å bli spurt. Selv om jeg selvfølgelig aldri hadde overlevd den roingen hehe.

6 kommentarer:

Therese sa...

jeg skal hvertfall ta meg en tur!:)

ang forespørsmål fra NKF - er du melden av NKF på face så får du den, jeg fikk den og ;)

Martine sa...

Tøffen,see you tomorrow then?:-)

Stig sa...

Jeg skal nok ikke inn før på søndag. Skal inn og trene på Golds Gym først, deretter på messen :D

Cathrine sa...

Gøy det da(= Har selv vurdert AF jeg ....Men får se etter hvert ,har blitt litt sur på chins stanga nemlig..Fikk ikke den mld... men holder meg unna faceb. er nok med blogg for min del...
Ha en vidunderlig uke,hehe(=

Stig sa...

Jeg tror de har tatt vekk chins fra AF nå. Det er Dips etterfulgt av roing.

Liker meg på facebook jeg, skjer alltid noe der hehe.

Unknown sa...

roing etterfulgt av dips skal det være Stig :)