søndag 28. februar 2010

Dagens hjertesukk

Jeg er veldig glad i å sende SMS, godt over gjennomsnittlig glad vil jeg tro. Derfor er en av min største Pet Peeve folk som ikke svarer på meldinger!

Det er klart det er ikke alltid man har mulighet til å svare med en gang man mottar en tekstmelding. Men det må da gå an å svare når man har et sekund ledig. Det tar tross alt ikke lange tiden. Når jeg sender ut en melding så er det jo fordi jeg tenker på personen jeg sender den til, og har lyst å høre fra dem.

Det som ender opp med å skje for min del er at jeg slutter å sende SMS til vedkommende. Det har jo ikke noe for seg når man ikke får svar. Da kan jeg liksågodt snakke med veggen.

Ellers så går det veldig bra med deffen :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, der følte jeg meg litt truffet. Jeg får meldinger, kikker på dem...og glemmer dem hvis jeg er litt opptatt der og da. ;)

Stig sa...

Uff det må du ikke gjøre! Det er sååå kjipt å ikke få svar på meldinger man sender.

Martine sa...

Du har smittet litt denne sms-avhengigheten din over på meg tror jeg nok,hehe:-)

Stig sa...

Hehe så lenge du sende en eller to av de smsene til meg så syns jeg det bare er bra at du er blitt smittet :D