tirsdag 19. januar 2010

Når munnen snakker av seg selv!

I forrige uke så var jeg litt forkjølet så jeg tenkte jeg måtte kjøpe meg noe smertestillende i tilfelle jeg skulle bli skikkelig dårlig. Så når jeg var på butikken midt i uken så skulle jeg kjøpe noe Paracet. Kom til kassen og i den satt en liten søt tenåring. Jeg sa "Og så skulle jeg hatt en pakke Paracet". Jenta så på meg, smilte litt slemt og sa "Skal du ha stikkpiller?" Og da utbrøt munnen min, uten min hjelp "DU MÅ VENTE TIL FRÆDDAN"...

Tror ryktet mitt på den butikken er rimelig ødelagt.

2 kommentarer:

cathrine sa...

Eh jaaa....slutte å være så grov i munden Stig:p Skamme seg...:)
Tror ikke det lønner seg over alt sånn egentlig;)

Stig sa...

Jeg er da aldri grov! Men man kan ikke si slikt til meg uten å forvente noe i retur :D