torsdag 3. desember 2009

Sjekket opp på gymmet

Jeg pleier å ta formbilder en gang i måneden for å følge med på hva som skjer med kroppen. Det er lurt å ta slike bilder under like omstendigheter hver gang, så jeg tar de som regel på gymmet etter trening. Er så heldig at jeg trener på et studio der eieren ikke har noe imot at man flexer litt innimellom.

Av og til er det folk på gymmet når jeg tar disse bildene, av og til ikke. Denne gang var det folk der. Jeg gjorde nå som jeg pleier, drar av meg tskjorten og drar ned buksen. Kjører igjennom alle obligatoriske poseringer mens treningspartneren tar bildene. Når jeg er ferdig og begynner å dra på meg klærne så hører jeg det komme fra et par karer inne i studioet:

"Kan du ikke ta av deg boxeren og?"



7 kommentarer:

Cathrine sa...

Tungt og tungt vet ikke helt jeg,hehe:) Så de er homo eller litt missundelse? Haha...eller det er kompiser som kødder med deg bare. Tror dere har det morro på det gymmet ja;-D

Stig sa...

Hehe de prøvde nok bare å være morsomme. Jeg svarte bare at jeg ikke kunne det, for da ble alle misunnelig. Men jeg skulle ta med meg poseringbuksen neste gang slik at de fikk se mer hud.

Chrissy sa...

Haha koseligt! :P

Therese sa...

....fordelen med hjemmegym ;)

Cathrine sa...

Så flott,de gleder seg nok, men stig skal vise dem regner jeg med,haha;)

Stig sa...

Chrissy: Ja er jo koselig med oppmerksomhet innimellom. Selv om den er fra feil kjønn :D

Therese: Haha ja helt til noen kommer og ror med vekten man knebøyer :D Og jeg tror ikke noe på at du trener i undertøyet selv om det er i kjelleren!

Cathrine: Ja må jo vise de hvem som er sjef :D

Cathrine sa...

Klart det,ja gi meg litt av den matysta er du snill:)