fredag 11. desember 2009

Fredagens handleliste

Jeg var og gjorde min ukentlige fredagshandling etter trening i dag som vanlig. Men når summen kom opp på kasseapparatet så var den så imponerende at jeg rett og slett må dele den. Fredagene er da jeg handler inn for refeeden på lørdagen, pluss gjerne det som jeg kan handle på forhånd til hele neste uke. Summen ble på en imponerende 1150,- og her er hva jeg kjøpte:

  • 6kg frossen kyllingfilet (jeg spiser 1kg om dagen, så nå har jeg hele neste uke)
  • 600g Valnøtter (spiser 100g om dagen, så der har jeg ut neste uke og)
  • Ben & Jerry's cookie dough (altså, det er refeed i morgen. Skal ikke spise hele da, tror jeg)
  • 2 poser familiesalat (jeg vet, det er billigere å lage salat selv. Men akkurat der er jeg litt lat. Spiser 1 pose om dagen)
  • 1 agurk (hiver det opp i salaten. Kyllingen blir sååå mye saftigere)
  • Ben & Jerry's strawberry cheese cake (går jo ikke an å bare ha EN type is)
  • 8 Sugarfree Red Bull (drikker som regel dette 1 time før kardioøktene mine. Pluss det går en del i helgen, det er jo så godt!)
  • Lasagne (refeed mat delux)
  • 1 boks Kellogs oat bran (spiser hele denne på refeeden)
  • 0,5l lettmelk (brukes på oat branen hehe)
  • 1 tube jordbærsyltetøy (også til oat branen)
  • 2 flasker Fun light peach ice tea (drikker dette til alle kyllingmåltidene mine)
  • Häagen-Dazs Vanilla caramel brownie (*kremt*)
  • Pizza (mmm refeed i morgen!!!)
  • Pasta bolognese (her snakker vi refeed!)
  • Pommes Frites krydder (must have på kyllingen)
  • Mini pizza (heh, i tilfelle den andre pizzaen ikke er nok)
  • 200g smågodt (sånn ca. Alltid plass til litt smågodt!)
  • 2 poser snack a jacks (riskaker med goood smak)
  • 1 eske Alpen Bars (refeed snadder)

Hrmf, nå ble jeg sulten :D

12 kommentarer:

Martine sa...

He he,en som skal kose seg idag vet jeg!;-)

Nyt litt god-saker for meg også da:-)Klem

Stig sa...

Åja her blir det kosing for alle penga! Tror vi trygt kan si jeg spiser litt for deg, naboen og naboen sin nabo :D

Anonym sa...

holy calorie :P såå mye mat til i morgen ( i dag ).. åssen klarer du å få plass til alt :P ofte tenker eg på alt eg har lyst å spise på en "spisedag", mn klarer kanskje ofte bare en av tingene :P heheh.. for det e rliksom ikke plass til mer :P
-Kristina89

Anonym sa...

Å herregud, for en liste! :D

Stig sa...

Kristina: Jeg blir liksom aldri full i magen på refeed dagene hehe. Rare greier det der.

Anonym: Ja jeg må si jeg ble imponert selv hehe.

Cathrine sa...

Men gud bedre det var ikke lite......du blir nok ingen vanlig Bjørn du....Hadde jeg bare hatt halvparten så mye matlyst som deg så skulle jeg vært rimmelig fornøyd ja:) Da er det jo fint du ikke bruker noe på sminke,hehe:) Det kunne blitt dyrt ja....

Stig sa...

Er stolt av matlysten ja hehe. Selvfølgelig bruker jeg ikke sminke! Jeg er da en mann!!

Cathrine sa...

Slapp av Stig,ingen tvil her om at du ikke er mann:) Btw flott V-form på bildet. Lønner seg å spise ja....i tilegg til trening of course....!And some rest...Noe jeg skal gjøre nå,hehe...Natti!

Ja foresten ett sps: Hender det at du står opp om natta og spiser? En av de beste kroppsbyggerne i verden ....sto opp om natta å spiste for han spiste nemlig hver tredje time døgnet rundt....:)

Stig sa...

Cathrine: Bra det ikke er sådd tvil om min manndom da hehe. Er godt fornøyd med V-formen etterhvert, takk. Men er litt gøy at man begynner å bli så grov at man kan se de forskjellige musklene i ryggen og :D

Jeg har prøvd meg på å stå opp og spise om natten ja. Kjørte det i en periode. Men jeg fant ut at søvnen jeg gikk glipp av var viktigere en å spise slik. Så da fordeler jeg heller kaloriene utover dagen og sover om natten.

Cathrine sa...

10 År med treningsdagbok,jeg er imponert alzå:) Wow! :D Virkelig bra jobba må jeg si:) Ja funker kanskje ikke for alle å stå opp om natta,søvnen er jo utrolig viktig den å som du sier så...

Therese sa...

Haha fy søren!
Har også opplevd å få meg en overraskelse ved kassa, men jeg handler jo stort sett bare grønnsaker..
Jeg blir mobba fordi jeg kjøper grønnsaker for godt over 400kr hver gang :(

Pinglo sa...

Du er lat på bloggingen, mister!