onsdag 28. mai 2008

Undertøy og bolig

Jeg er ikke av de største gutta, men jeg har trent litt lår i min tid. Av den grunn så har jeg fått litt lårmuskler etterhvert. "Desverre" så betyr dette at når man bedriver kardio, så kan man ende opp med litt problemer (se bilde). Har man en boxer som ikke sammanbeider så kan man ende opp med gnagsår og det som værre er. Så jeg pleier å gå på sykkelshorts under buksen når jeg trener kardio og slikt. Dette fungerer veldig bra, men jeg kan ikke gå med slikt hele dagen hehe. Så visst noen som har noen gode ideer på boxere som kan passe meg, gi meg en lyd. Jeg bruker Dressman sine Man Basic boxere nå (xxl-xxxl). Men ser etter noen som ligner mer på sykkelshortsen. Dvs litt lange lår, og tight, slik at de ikke sklir opp :D
Er midt i flyttemas nå. Har bodd i Tønsberg siden Februar i 2007, i en flott leilighet på Tolvsrød. Men nå har huseier solgt huset, og de nye eierne skal øke husleien med nesten 2000kr. Det blir for mye for meg. Leiligheten er flott, liten 32 kvm, passer fint til meg. Orginal leien er 4300,- nye eierne skal ha 6000,- for den. Det blir for mye for meg. Heldigvis fant jeg en 65kvm til 4500,-!! Så jeg var veldig heldig. Begynner flyttingen på fredag, forhåpentligvis er jeg ferdig i løpet av lørdagen. Det ville vært konge.

Ingen kommentarer: