lørdag 20. mars 2010

Dagens refeed

Det er lørdag og tid for ny refeed. Tenkte jeg skulle skrive den ned bare slik at man ser hvor mye jeg trykker i munnen på en slik dag. Dette er ikke noe jeg anbefaler for folk flest. Den er unik for diettypen min og jeg har funnet at kroppen min reagerer veldig bra på en slik oppkarbing. Men vi får se hvor lavt ned i fettprosent jeg kommer før jeg må gjøre forandringer.

Jeg har et 12 timers oppkarbingsvindu der jeg spiser så mye jeg kan. I dag ble det dette.

9.00 
  • 60g Activate Pro Blend
  • 150g bran flakes
  • 1 pose snack a jacks (sour cream & chive)
  • 1 Belgisk vaffel
  • 4 myke vaffler
  • 1 japp hasselnøtt (nasty)
  • 1 ris sjokolade (helsekost sjokolade)
 11.30 
  • 500g god gammeldags fiskegrateng
  • 0,5 liter Creme Jubileum peanøtt/karamell is
  • 1 liten pose ostepop
  • litt smågodt

14.00

  •  400g lasagne
  • 1 belgisk vaffel
  • 2 myke vaffler
  • 1 liten pose paprika chips
  • 1 pose påskemarsipan
  • 0,5l haagen-dazs (cookies and cream)
17.00
  •  1 ost og skinke pai
  • 1 2good bar
  • 1 reflex carbokake vareprøve
  • 1 pose salte kjeks
  • 1 eske carr's melts (kjeks)
  • 1 ris sjokolade (helsekost)

19.00
  • 60g Activate Pro Blend
  • 200g bran flakes
  • 1 pose Beef Steak Bites Teriyaki
  • 300ml Haagen Dazs smoothie (ikke den beste isen jeg har smakt. Men man kan jo ikke kaste mat!)

21.00 
  • 1 stk grandiosa
  • 1 belgisk vaffel
  • litt smågodt
  • 1 hvit stratos

4 kommentarer:

Julie sa...

Jeg har ikke noe annet å si enn... OMG!! Bra jobba ^^

Stig sa...

Hehe takker og bukker.

Therese sa...

DU ER SYK!!
*gispe*
hehehehe

Anonym sa...

hahaha.. hadde vært moro om du hadde regnet ut kcal på dette :P er jo umennesklig å klare å ete alt dette :P

-Kristina89