lørdag 31. mai 2008

Den store flyttedagen

Da var dagen kommet der jeg skulle flytte til ny leilighet. Jeg har ikke sett frem til denne dagen da pakking og utpakking er noe møkk. Jeg hadde fremdeles noe som ikke var pakket ut fra sist jeg flyttet (februar 2007) hehe. Det var flott flyttevær, 24 grader og sol. Så jeg fikk i det minste svettet ut litt.
Da jeg var i hus så det ut som alt var i orden. Kom rett på nett da jeg koblet opp pcen, tven funket, alt. Men så åpnet jeg kjøleskapet og det kom en foss med vann ut hehe. Se hadde visst slått av kjøleskapet uten å avrime det. Så jeg ble stående å tørke mange liter vann opp. Er litt lite lys i stuen, og trenger nye blendere/gardiner. Men ellers er alt på stell. Nå må jeg bare pakke ut, grøss.
Et bilde av gangen i leiligheten


Hovedsoverommet
Soverom nummer 2

Baderom

Kjøkken/Stue


1 kommentar:

Kriweb sa...

Hvordan går det med flyttingen Stig? Har vel kommet deg ordentlig på plass nå :)